Marketing

Το  ετήσιο πρόγραμμα σπουδών «Marketing» της σχολής CARIERRA Πάτρας, καλύπτει τις ανάγκες κάθε ενδιαφερόμενου. Το πρόγραμμα εξελίσσεται συνεχώς, προκειμένου να συμβαδίζει σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας.

Το marketing είναι η διαδικασία με την οποία οι εταιρείες καθορίζουν ποια προϊόντα ή υπηρεσίες παρουσιάζουν ενδιαφέρον για τους πελάτες. Επιπλέον, διαχωρίζουν τα target groups και καθορίζουν τη στρατηγική που θα χρησιμοποιηθεί για τη σωστή επικοινωνία των πωλήσεων και της επιχειρηματικής ανάπτυξης.

Ο έντονος ανταγωνισμός σε διεθνές πλέον επίπεδο και η ταχύτητα των αλλαγών στο εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης κάνει επιτακτική την υιοθέτηση της φιλοσοφίας του μάρκετινγκ από όλες τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους ή κλάδου. Απαραίτητος σήμερα όσο ποτέ είναι ο κατεξοχήν τομέας για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της.  

Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ

  • ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ & ΈΛΕΓΧΟΣ ΣΤΟ MARKETING
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΣΤΟ MARKETING

B’ ΕΞΑΜΗΝΟ

  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΜΑΔΩΝ & ΈΡΓΟΥ
  • ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING
  • ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ