Το ετήσιο πρόγραμμα σπουδών «Marketing» της σχολής CARIERRA Πάτρας, καλύπτει τις ανάγκες κάθε ενδιαφερόμενου. Το πρόγραμμα εξελίσσεται συνεχώς, προκειμένου να συμβαδίζει σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας.
Το marketing είναι η διαδικασία με την οποία οι εταιρείες καθορίζουν ποια προϊόντα ή υπηρεσίες παρουσιάζουν ενδιαφέρον για τους πελάτες. Επιπλέον, διαχωρίζουν τα target groups και καθορίζουν τη στρατηγική που θα χρησιμοποιηθεί για τη σωστή επικοινωνία των πωλήσεων και της επιχειρηματικής ανάπτυξης.
Ο έντονος ανταγωνισμός σε διεθνές πλέον επίπεδο και η ταχύτητα των αλλαγών στο εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης κάνει επιτακτική την υιοθέτηση της φιλοσοφίας του μάρκετινγκ από όλες τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους ή κλάδου. Απαραίτητος σήμερα όσο ποτέ είναι ο κατεξοχήν τομέας για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της.
Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ
- ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ & ΈΛΕΓΧΟΣ ΣΤΟ MARKETING
- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΣΤΟ MARKETING
B’ ΕΞΑΜΗΝΟ
- ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΜΑΔΩΝ & ΈΡΓΟΥ
- ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING
- ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ